Mini mini çantalar

Biraz da kendime çalışıyım bu aralar dedim. Bir dikiş isteği ki neler neler. 
Miniklerin yedek kıyafetlerini koymak için bez torbalar minik çantalar.
 Annemin komşusundan aldığım emektar dikiş makinemde sağolsun. 
Yeni otomatik makineler gibi hızla hareket etmediği için tam benlik tin tin dikiyorum. 
İşte mini mini çanta denemeleri. 
Bir cüzdan, bir makyaj çantası, birde çanta içi organizeri.

Evdeki en sevdiğim kumaştan da ekledim cüzdana. Çok tasarruflu kullanıyorum mavili renkli mini mini desenli olan kumaşımı. İkincisi daha yok. 



Çanta içi organizeri. Biraz acemice ama yinede fena olmadı.
İki tane farklı kumaşı (açık renk daha geniş) ikiye katladım. Pembe kumaşı belli aralıklarla biraz paylı sıra sıra diktim. Yan tarafınından birleştirip alta dikdörtgen bir parçadan tabanını yaptım. En son tutacak saplarını da ekledim.
Makyaj çantası için burdan bakabilirsiniz. Ben çift taraflı ve elyaflı yaptım sadece.

Sevgiyle kalın...

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bilgenin gemisi. Beğendiğinize sevindim. :)

      Sil
  2. Hepsi çok güzel olmuş..Cüzdanın renkleri çok cici..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Banu :) Sevgilerimle...

      Sil
  3. çok beğendim yaa gerçekten emeğine sağlık... bana da beklerim aslievievi.blogspot.com:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğendiğinize. hemen geliyorum bloğunuza :) sevgilerimle.

      Sil

Yorum Gönder