Yaz yaz yaz geldi

Tabiki yaz çoktan geldi. Ama ramazandan sonra tadı çıktı bizim için.
Gittim gördüm resimledim, şimdi de paylaşıyorum.
Yolculuk uzun ve yorucu tabi ailecek, ama gezmeden de durulmuyor.
Bol fotoğraflı bir yazı sizlere.


 Kaldığımız marina sahibi eşimin tanıdığı. Çok ilgilendiler  bizimle teşekkür ederiz. 
Yüzlerce yat adım atacak yer yok :)



Marinaya giderken tepeden bir görüntü. 


Burası çok ilginç denizin sağ tarafı akdeniz, sol tarafta az görünen yer ise ege denizi. 
Yalancı boğaz mevki. Gün batımı ile görsel bir şölene dönüştü.


 Marmaris'in vazgeçilmez iki güzel çiçeği. İkisini de çok severiz zaten.


 Marina beach

Ve bu ağaca da İzmirdeki arkadaşlarımıza ziyaretimizde rastladık. Bilmem kaç yıllık ama çok çok büyük. İzmir Ödemiş Gölköy. Ödemişin bir kar helvası var ki mutlaka yenmeli hele bu sıcaklarda nasıl güzel geliyor. Biraz uzak ödemiş ama değdi oraları ve arkadaşlarımızı da gördük.



Buradan sonrada yolumuz İzmir Seferihisar dı orda fotoğraf çekilmedi ufaklar pek memnun kalmadı oradan.  Çekmeye vakit olmadı diyelim.
Yolda Yalovayıda es geçmedik, kaç kapı oldu sayamadım.
Tatilde böylece bitti. Tatlısıyla tuzlusuyla.
Şimdi devam eski düzenimize

Yorumlar