Beyaz kış ve kız - erkek model

Kar gözüktü sonunda buralarda. İlk yağdığında güzelde sonrası sulu sulu tabi.
Epey oldu bu yeni modelimi yapalı ama göstermek şimdiye kaldı. Bembeyaz karları görünce dayanamadım aslında artık resimlerini çekiyim dedim. 
Kızların ve erkeklerin doğum günleri daha eğlenceli artık. Anahtarlık, magnet, bebek şekeri, keçe minik çantalar olarak karşınıza çıkacaklar bundan sonra. ben çok sevdim. Baykuşlardan sonra bunlara da doyarım artık :)
Rengarenk kıyafetleriyle çekimini sonraya bırakıyorum. Şimdilik teker kişiler.





Yorumlar

  1. Çok şirin olmuşlar,rengarenk kıyafetleriyle de kimbilir nasıl güzel olurlar..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler Bağnu. Bende çok sevdim sanki :) Sevgiler.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman Beyza hanım. sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder